nahoru

Propagace v časopisu Spy

Štěpán Hon 19. prosince 2001 • 13:09

Časopis SPY je nejúspěšnějším titulem vydavatelství Stratosféra z hlediska počtu prodaných výtisků. Zároveň je i nejoblíbenějším společenským týdeníkem v České republice (dle monitoringu ABC ČR jsme v srpnu s prodaným nákladem předstihli naši přímou konkurenci - Story a Šťastného Jima).

Týdně prostřednictvím časopisu SPY oslovíme téměř 500 tis. čtenářů (dle Media Projektu). Tento obrovský potenciál jsme se rozhodli využít i pro propagaci našich ostatních titulů ve formě přílohy SuperSPY.

Foto
SuperSPY týdně přináší na osmi stranách vložených do časopisu SPY to nejžhavější a nejlákavější z našich ostatních titulů (Esquire, Cosmopolitan, Harper's Bazaar, Style, Redhot, Speed, Show a CosmoGIRL!). Články jsou rozděleny do tematických rubrik a čtenářům je tak nabízen kvalitní přehled podle témat, která je zajímají. Nechybějí ani upoutávky na čtenářsky velmi oblíbené soutěže ve zmiňovaných titulech.

Od přílohy SuperSPY si samozřejmě slibujeme zvýšené prodeje našich ostatních titulů, propagaci našich značek a zásah širšího okruhu čtenářů. Čtenářům je umožněno nahlédnout do aktuálního vydání časopisů a rozhodnout se o koupi.

Štěpán Hon