
Jedině takto prý výzkumníci, věkem přirozeně mladí, odhalí, jak bledě jsou na tom senioři. A proto, když se takto vymustrují, mohou lépe konstruovat nemocniční lůžka a zdravotnický nábytek. Svatá prostoto! Pro takto těžce se pohybujícího a nemocného člověka není co konstruovat, leda rakev. Senioři v tak bídném stavu potřebují především trpělivého ošetřovatele a dobré slovo.
Celý tenhle výmysl, šaškárna s gerontooblečkem, je jen průhledně falešným projevem solidarity mladých se starými. Především však jasným marketingovým trikem, jejž média spolkla i s navijákem. A to jste možná neviděli toho veledůležitého manažera projektu, jak rozumoval před kamerou...
Jistě, seniorů přibývá a přibývat bude. V péči o ně se rýsuje velký byznys. Však už jistá firma, která s oblečky přišla, pořádá školení pro zdravotníky, při nichž si ty „skafandry stáří“ mohou na sobě vyzkoušet, aby prý lépe poznali, jak mohou starým lidem v nemocniční praxi pomoci. Tomu snad žádný soudný a uvažující člověk nemůže uvěřit...