Kvůli jednomu zákazníkovi se neuženeme k smrti...

Kvůli jednomu zákazníkovi se neuženeme k smrti...

Kvůli jednomu zákazníkovi se neuženeme k smrti...

Díky serveru cannabiscup.cz zažívám opravdová dobrodružství. Na doporučení konzultanta jsem si objednal hosting na station.cz. Inzerují online helpdesk a další vymoženosti. Větu „Vy si nejspíš myslíte, že se tu kvůli jednomu zákazníkovi uženeme k smrti...“, mi zcela vážně z tohoto helpdesku poslali v rámci své technické online pomoci.

Díky serveru cannabiscup.cz zažívám opravdová dobrodružství. Na doporučení konzultanta jsem si objednal hosting na station.cz. Inzerují online helpdesk a další vymoženosti. Větu „Vy si nejspíš myslíte, že se tu kvůli jednomu zákazníkovi uženeme k smrti...“, mi zcela vážně z tohoto helpdesku poslali v rámci své technické online pomoci.
První, co se nepovedlo, se stalo někdy v půlce ledna, když se na celý den na station.cz cosi pokazilo a fotografie konopí, které posíláte do soutěže, prostě nechodily - ztrácely se cestou. Po dni snah, kdy se pokoušel věc vyřešit náš jihočeský programátor, se ukázalo, že je prostě problém na serveru a pánové to spravili. Já ale přesto přišel o fotky od několika soutěžících a musel se jim omlouvat mailem.
Počátkem února se stalo totéž, tak jsem se soutěžícím omlouval podruhé - to už se mi opravdu nelíbilo a pánům jsem sdělil, že ještě jednou a mají o klienta míň. Ještě ten den večer se nepodařilo - zaviněním ze strany serveru - rozběhnout nový software Media Wiki, který tam instaloval pražský programátor, a na onlinové podpoře oněměli. Tak jsem druhý den ráno, v pátek, koupil hosting na C4 a přesypal některá data. Nastavit a přetáhnout databáze neumím, to dělá jihočeský programátor, zatímco stěhování serveru zajišťuje ten pražský. Takže samozřejmě neznám hesla k databázím a Jihočech momentálně není online. I pokusil jsem se získat databáze na station.cz.
Záznam originální komunikace s helpdeskem:
jxd (07:54 PM) :
Potřebuji databázi wpcan_95278.
station.cz (07:54 PM) :
Ok, přepošlu kolegovi.

jxd (07:54 PM) :
Díky!
jxd (08:21 PM) :
Zdravím, jak to vypadá s tou databází?
station.cz (08:21 PM) :
Jak jsem řekl dříve, přeposlal jsem to kolegovi, teď je to na něm. On Vás kontaktuje.

jxd (08:22 PM) :
No ale kdy mne zkontaktuje? Pochopte, já si u vás zaplatil hosting s online helpdeskem!
station.cz (08:23 PM) :
Ano, zaplatil a taky tu jsem... Nicméně žádáte věc, ke které nemám já ani kolega, kterého jsem odpoledne vystřídal, přístup.

jxd (08:23 PM) :
No ale to fakt nechci řešit já, to si musíte vyřešit ve firmě...
station.cz (08:24 PM) :
My nic řešit nemusíme, kolega to má ve frontě a databázi Vám nahraje na web.

jxd (08:25 PM) :
Kam?
station.cz (08:25 PM) :
To Vám sdělí mailem.

station.cz (08:28 PM) :
Nejpozději zítra Vám to kolega Rudolf udělá.

jxd (08:29 PM) :
Cože? Nejpozději zítra? To je online helpdesk? To se mi možná do té doby podaří získat to heslo od dalšího člověka, který to dělal. Vy jste fakt neuvěřitelný!!!!!!!!
station.cz (08:30 PM) :
Pane, je pátek večer, VY SI NEJSPÍŠ MYSLÍTE, ŽE SE TU KVŮLI JEDNOMU ZÁKAZNÍKOVI UŽENEME K SMRTI... Nechci být drzý, ale Vaše chování je přinejmenším nevhodné.


A pak jsem tam už jen telefonoval a křičel a křičel a křičel... Mladí tuzemští podnikatelé by se měli opravdu něco naučit od Vietnamců, kteří u nás v zelenině klidně kvůli jednomu zákazníkovi i zvednou roletu! Jak se ukázalo, po dostatečné porci řevu a použití označení BRNĚNŠTÍ FILIŠTÍNOVÉ to trvalo cca 5 minut, než mi požadovaná databáze přišla. UF!!!