nahoru

Klient České spořitelny = hadr na podlahu

Jiří X. Doležal30. ledna 2008 • 08:05
Klient České spořitelny = hadr na podlahu

Česká spořitelna zapojila do své reklamní kampaně špičkového českého fotbalistu. Je to dobrá reklama - citlivější klient z ní jistě vysoudí, že tento peněžní ústav zkope, co může. Byl jsem jedním z postižených...


V úterý 29. ledna mi přišel doporučený dopis. Prý si mám vyzvednout ve spořitelně, jíž jsem letitým klientem, kartu. Bylo mi to trochu divné, protože jsem o žádnou novou kartu nežádal a také moje stará karta dosud platí. I vydal jsem se do spořitelny zjistit, o co se jedná. Čekal jsem na přepážku čtyřicet minut - pobočka u nás, na Vítězném náměstí, byla našlapaná k prasknutí. Pak na mne konečně přišla řada, já ukázal dámě na přepážce dopis, co mi ráno přišel, a dáma vysvětlila, že to mě jen spořitelna upozorňuje na to, že má stará karta brzy, v březnu, propadne a že mi tudíž automaticky vystavili novou. A že pro ni dojde.
Po pár minutách se objevila s tím, že karta dosud není hotová a že mám přijít někdy po desátém únoru. Přesto, že mne dopis z rána toho dne výslovně vyzýval, ať si jdu kartu vyzvednout.
Tak nevím: Mám takovou smůlu, že na mne dopadl ojedinělý zkrat ve službách České spořitelny, nebo tento peněžní ústav už chápe klienta jen jako hadr na vytírání podlahy?