Fakt vymlácený palice?

Fakt vymlácený palice?

Fakt vymlácený palice?

Co byste dělali, kdyby vám bylo padesát jako Michaelu Kocábovi a měli jeho peníze? Cokoli, snad kromě jediného: nešlapali byste v blonďaté paruce a bílých rukavicích po vlastní zašlé slávě. A když už, drželi byste se aspoň na sto honů od lidí, jako je producent Jan Soukup, který jedním rozhovorem dokáže zabít i tak zabitou věc jako Pražský Výběr II.


„Já mám na starosti marketing, ekonomické fungování a profilaci Pražského Výběru II. Skupinu stavím jako hudební produkt,“ prohlásil Soukup v HN. Letošním cílem prý je „etablovat kapelu v top příčce“ a zacílit se na posluchače od 23 let a výš. K tomu mají pomoci i peníze od City Bank a možná i jednoho potravinářského koncernu. A až kapela nahraje album Vymlácený rockový palice v angličtině, dobude i Německo, Velkou Británii a MTV… WHY NOT. V klipu pro něj bude Kocáb držet zlatou kreditku, ukusovat paprikovou klobásu a hýkat, že nejlepší walkman pro lidi nad 23 let je od Sony.
Nevím, co Kocába dohnalo k úplnému šílenství. Kdyby Pražský Výběr II prezentoval jako hobby z nudy, nikdo by nic neřekl. Nakonec v jeho věku se zblázní většina mužů; někteří začnou vážně jezdit v tanku, jiní chodit do posilovny a nosit tílka. Většinu to ale víceméně přejde, když se jednou podívají do zrcadla. Kocába to mělo přejít deskou Za kyslík, kde chtěl spojit rock, pop, hip hop, house a techno - a skončil trochu jako Petr Kotvald. Bohužel nyní, když nás Jan Soukup ubezpečil, že to fakt myslí vážně, sranda skončila.