13. listopad 2001

Není reklama jako reklama. Některé jsou otravné jak plyn, jiné potěší. Například nedávno se mi do ruky dostalo malé CD od Nescafé.
Jeho zlatým hřebem jsou mp3 soubory s písničkou Open Up v anglické, české a slovenské verzi. Tyhle písničky se okamžitě staly mým hitem týdne. Text i hudba jsou neskutečně pozitivní a mají schopnost nabít i mě.
Možná jsem už opravdu zase potřeboval připomenout, že být na tomhle světě je štěstí, že na důvody, proč mít rád lidi, se musím zeptat sám sebe, že můžu být bohatý i bez peněz (v kancelářích finanční instituce to zní zvlášť dobře) a že i když jsem muž, můžu být v jistém smyslu slova matkou. Radost mi udělaly i texty otištěné na přebalu...
Ale dost. Nemám jen duši, ale i image - a to praví, že je mojí povinností se pubertálně bouřit a na všem hledat chyby. Takže tedy hledejme a nalezneme.
Například by mě fakt zajímalo, proč není slovenský text nadepsán slovensky a anglický anglicky. A když už jsme u toho, docela mi chyběla druhá polovina anglického textu.
A máte to, dacani reklamní!