K velkému Seatu Tarraco nejvíce pasuje diesel. Námi zkoušená verze s motorem 2.0 TDI/110 kW startuje na 892 900 Kč.

K velkému Seatu Tarraco nejvíce pasuje diesel. Námi zkoušená verze s motorem 2.0 TDI/110 kW startuje na 892 900 Kč. Zdroj: Ondřej Lilling, Jiří Kaš

Příplatková multimédia mají vždy 8“ displej. Plusem jsou klasické otočné ovladače.
Interiér sice není bůhvíjak nápaditý, všechny ovladače jsou ovšem tam, kde je očekáváte. Materiály jsou kvalitní a dobře zpracované.
Spojení koncových světlometů se stane jedním z poznávacích značek nových seatů
Sedmimístnou verzi bychom z výběru klidně vypustili. Omezuje totiž jinak obrovský zavazadelník o kapacitě  až 1960 l.
4
Fotogalerie

Kosmopolita

Tarraco se sice pyšní španělským původem, vzniká ovšem v Německu po boku svého sourozence v podobě Volkswagenu Tiguan, což mu ale jde jenom k duhu.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!