Prsa za peníze a hračky pro dospělé. Zaujaly vás pravé tváře velkých značek? Máme další nášup
pev4. ledna 2012 • 11:34
![Prsa za peníze a hračky pro dospělé. Zaujaly vás pravé tváře velkých značek? Máme další nášup Prsa za peníze a hračky pro dospělé. Zaujaly vás pravé tváře velkých značek? Máme další nášup]()
foto: Viktor Hertz (via Flickr)
Na konci listopadu jsme vám představili práci Viktora Hertze, který přetváří loga velkých značek tak, aby vynikl jejich pravý smysl. Švédský grafik na síti Flickr uveřejnil desítku nových předělávek.
Název pánského magazínu Playboy například nahradil textem Payforboobs (Plaťe za prsa), logo světoznámého řetězce kaváren Starbucks doplňuje trefný nápis Sugarbomb (cukrová/kalorická bomba).
A skryté poselství současných olympijských her snad nemohl vyjádřit výstižněji než propojením dolarů.
Prohlédněte si Hertzovy brilantní výtvory v následující galerii:
pev
30. listopadu 2011 • 13:17
pev