Titulek zpravicky

Titulek zpravicky

Titulek zpravicky

Popisek testovaci zpravicky - Ministerstvo dopravy připravilo ve spolupráci s reklamní agenturou Euro RSCG poměrně drsnou kampaň ke zvýšení bezpečnosti na silnicích „Nemyslíš – zaplatíš!“. Ovšem televizní stanice Nova a Prima ji před desátou.

Pro představu – na obrázku sedí na dinosaurčeti asi čtyřletý kluk a nohama nedosáhne na zem; to aby bylo vidět, jak rozměrná je to příšera.

Po přečtení takového textu se chce zvolat známý slogan: „No nekupte to!“ Jenže ironicky. Ty hrůzy jsou podle obrázků v letáku tak komerčně hezoučké. Brr!

A tak první, co mě napadá, je konstatování, že s těmito hračkami si logicky nejvíc vyhráli jejich tvůrci. Po nich už nikdo, děti ani náhodou. Pro konstruktéry, elektrotechniky a mechaniky to totiž jistě byly pěkné hrátky při vymýšlení všelijakých hejblátek pro pohyby a zvuky zvířátek.

Vzápětí si kladu otázku: Myslí tvůrci takových hraček vůbec na děti? Řekl bych, že nikoliv, protože tyhle hračky jsou určeny rodičům či prarodičům, aby si jejich prostřednictvím a za velký peníz koupili něco jako odpustky za své špatné svědomí.