Pec pod Sněžkou

Pec pod Sněžkou Zdroj: Profimedia.cz

Přes Černou horu

Z Horního Maršova přes Černou horu a hřebeny Krkonoš do Pece pod Sněžkou a zpět do Horního Maršova. Cestou nás čekají prudší stoupání i sjezdy, odměnou nám však budou nádherné výhledy.

Z Horního Maršova vyrazíme po cyklotrase č. 1B, ke které se nad boudou U Modrých kamenů připojí cyklotrasa č. 27 a společně po nich dojedeme do Janských lázní. Z rozcestí cyklotras v Janských lázních se vydáme po té s číslem 19A, která nás dovede navrchol Černé hory.

Z Černé hory se vydáme po cyklotrase 1B ke Kolínské boudě a přes boudu Mír dojedem až k rozcestí u Tetřevích bud, kde odbočíme vpravo na Liščí cestu (cyklotrasa č. 18), po které pojedeme až ke křižovatce s cyklotrasou č. 1A pod Předními Rennerovkami.

Cykloklub obtížnost 4Cykloklub obtížnost 4|Reflex.cz

Náročnost:
kopcovitá trasa vyšší obtížnosti s prudkými výjezdy a sjezdy

Délka: 50 km

Převýšení: cca 1900 metrů

Doporučené kolo: horské (MTB), možno i na trekkingovém

Odbočíme vpravo a po cyklotrase 1A začneme stoupat přes Přední a Zadní Rennerovky a Dvorskou boudu až k Chalupě Na Rozcestí, pokračujeme stále po 1A na Výrovku a u ní odbočíme vpravo směrem dolů na Richterovy boudy a Pec po Sněžkou.

Z Pece pokračujeme stále po cyklotrase 1A přes Zadní a Prostřední Výsluní a Janovy Boudy až do Spáleného Mlýna. V něm cyklotrasu 1A vyměníme za tu s číslem 25, po které dojedeme až do Horního Maršova – cíle našeho výletu.

Zobrazit místo Přes Černou horu na větší mapě

Stáhněte si mapu ve formátu GPX nebo KML.