Pustá Rybná

Pustá Rybná Zdroj: Profimedia.cz

Ze Svratky mezi skály Milovského Polesí (velmi těžká trasa)

Výchozím bodem tohoto výletu je městečko Svratka. Expozice tamního muzea má podobu malého prvorepublikového městečka. Trasa vede z velké části mezi skalami Milovského Polesí, místy obtížnějším terénem. Přírodní scenérie nám však větší námahu bohatě vynahradí.

UPOZORNĚNÍ: Trasa obsahuje několik technicky velmi obtížných úseků. Doporučujeme ji jen fyzicky zdatným a zkušeným cyklistům!

Nástupním i cílovým místem tohoto tipu na cyklovýlet je město Svratka.

Ze Svratky vyrazíme po červené turistické značce (TZ) směrem na Karlštejn a pokračujeme po ní až na rozcestí Pustá Rybná, kde červená odbočuje vlevo. My však pojedeme po modré TZ rovně až do Březin, kde modrá značka končí a dále nás kousek povede zelené značení.

Cykloklub obtížnost 5Cykloklub obtížnost 5|Reflex.cz

Délka:
56 km

Převýšení: cca 1300 metrů

Kolo: horské (MTB)

Náročnost: kopcovitá trasa, obsahuje několik technicky velmi obtížných úseků

Za obcí Březiny na rozcestí V Pasekách odbočíme doleva na žlutou TZ, po níž dojedeme do Krásného. V Krásném odbočíme vpravo na zelenou TZ. Ta nás dovede na Buchtův kopec, kde opět změníme barvu TZ, tentokrát na červenou.

Po té pojedeme přes Sněžné, Milovy, Malínskou skálu, Lisovskou skálu, Žákovu horu až na rozcestí Zubačka, kde odbočíme vpravo na modrou TZ, jež nás dovede do Vojnova Městce.

Zde odbočíme vpravo a po zelené TZ pojedeme na rozcestí Na Potůčku, kde nás čeká další odbočka vpravo - tentokrát na cyklotrasu č. 4122 do Herálce. V Herálci přejedeme na cyklotrasu č. 4180 a po silnici dojedeme do Svratky.

Zobrazit místo Svratka na větší mapě

Stáhněte si mapu ve formátu GPX nebo KML.