Rokytnice

Rokytnice Zdroj: Profimedia.cz

Z Rokytnice na krkonošské hřebeny

Z Rokytnice nás čeká výlet po zpevněných cestách na krkonošské hřebeny. Muzea nebo jiné kulturní památky na tomto výletu však nečekejte, hlavní bude sportovní výkon a odměnou mnoho vyhlídek do kraje.

Nástupním i cílovým místem tohoto cyklovýletu je Rokytnice nad Jizerou.

Cykloklub obtížnost 3Cykloklub obtížnost 3|Reflex.cz

Náročnost:
středně náročná trasa, bez technicky obtížnějších úseků

Délka:
39 km

Převýšení: cca 1100 metrů

Doporučené kolo: trekové nebo horské (MTB), vhodné i pro croozery (pozor na prudší stoupání i klesání)

Z náměstí v Rokytnici vyjedeme po cyklotrase č. 22 směrem na Paseky nad Jizerou. V Pasekách uhneme prudce vpravo, stále po cyklotrase č. 22, ze které odbočíme až na rozcestí „Na Mýtě“, odkud pojedeme směrem na Harrachov.

Silnici na Harrachov po necelých dvou kilometrech opustíme vpravo, kde na ni navazuje na cyklotrasa č. 4. Po ní dojedeme na Studenov a pokračujeme stále dále až na Ručičky.

V Ručičkách odbočíme na cyklotrasu 1A, která nás dovede na Dvoračky. Z Dvoraček sjedeme po červené turistické značce (TZ) do sedla Pod Dvoračkami, kde odbočíme vlevo na zelenou TZ.

Po zelené dojedeme až na Rezek, kde se napojíme na silnici, která nás dovede zpět do Rokytnice nad Jizerou.

Zobrazit místo Rokytnice nad Jizerou na větší mapě

Stáhněte si mapu ve formátu GPX nebo KML.