Nové město na Moravě

Nové město na Moravě Zdroj: Profimedia.cz

Na kole po okolí Nového Města na Moravě

V Novém Městě na Moravě stojí za návštěvu zámek, ve němž sídlí Horácká galerie. Na cyklovýletu, jehož trasu najdete níže, ale budete mít i možnost vykoupat se v Medlovském rybníku. A pokud vám nebude vadit mírná odbočka, rozhodně se pokochejte výhledem z Harusova kopce s televizní věží.

Nástupním i cílovým místem tohoto cyklovýletu je Nové Město na Moravě.

Z centra Nového Města vyjedeme po Posázavské cyklotrase č. 19 a přes Zubří, Vojtěchov, Skalský Dvůr do Lhoty-Lísek. Zde se napojíme na cyklotrasu č. 1 (Pražskou), po které projedeme do Kadova.

Cykloklub obtížnost 3Cykloklub obtížnost 3|Reflex.cz

Náročnost:
trasa střední obtížnosti, bez technicky obtížných úseků

Délka: 52 km

Převýšení: cca 1000 metrů

Doporučené kolo: trekové nebo horské (MTB), vhodné i pro croozery

Nesmíme zapomentou odbočít vlevo na silnici vedoucí do Fryšavy pod Žákovou horou. Po necelém kilometru ale odbočíme i z této silnice na žlutou značenou cestu (TZ). Kolem Medlovského rybníka dojedeme do Fryšavy.

Fryšavy pokračujeme po zelené TZ až pod Fryšavský kopec, kde odbočíme ze zelené na modrou TZ. Po ní dojedeme do Tří Studní, v nichž odbočíme vpravo na zelenou TZ. Pokračujeme směrem na Skelné. Ve Skelném odbočíme vlevo na žlutou TZ vedoucí do Lhotky, tam zahneme vlevo na modrou a přes Jiříkovice přijedeme na rozcestí Pod Harusovým kopcem. Zde se vydáme vlevo po modré značce na Bílou Skálu. Odtud pokračujeme dále po modré do Skiareálu, ze kterého nás červená značka dovede až do Nového Města.

Zobrazit místo Nové Město na Moravě na větší mapě

Stáhněte si mapu ve formátu GPX nebo KML.