Loket

Loket Zdroj: Profimedia.cz

Z Karlových Varů na Loket a zpátky

Startovní a cílové město Karlovy Vary netřeba představovat, cestou si můžeme prohlédnout goticko-románský hrad Loket z poloviny 13. století s vystaveným pozůstatkem meteoritu, který dopadl na zem kolem roku 1400.

Nástupním i cílovým místem tohoto cyklovýletu je město Karlovy Vary.

Na výlet vyrazíme od karlovarské hlavní pošty k hotelu Thermal, kde si najdeme zelenou turistickou značku (TZ). Ta nás vyvede z města směrem na Doubí. V Doubí opustíme zelenou TZ ve prospěch cyklotrasy č. 204 a po ní dojedeme krásným údolím Ohře a do Lokte.

Cykloklub obtížnost 3Cykloklub obtížnost 3|Reflex.cz

Náročnost:
 středně náročná trasa, minimum technicky obtížnějších úseků

Délka: 40 km

Převýšení: cca 900 metrů

Doporučené kolo: horské (MTB), pro croozery nedoporučujeme (prudší stoupání i klesání)

Ti z nás, kdo se nechtějí škrábat do kopců CHKO Slavkovský les, se mohou vrátit zpět stejnou trasou, ostatní vyrazí z Lokte po žluté TZ a budou se jí držet až k rozcestí Bosířany, kde odbočí vlevo na zelenou TZ. Po ní pojedou až hájence Bor a na rozcestí u ní odbočí po žluté TZ vpravo a sjedou do osady Cihelny.

Tam zahneme vlevo, minou golfové hřiště a po asfaltce dojedeme až na hráz přehrady Březová a do stejnojmenné obce. V ní odbočíme vpravo a pojedeme po červené TZ až ke křížení s asfaltovou silnicí U Poštovního dvora, tam odbočíme vpravo a po silnici dojedeme do nedalekých Karlových Varů.

Zobrazit místo Karlovy Vary na větší mapě

Stáhněte si mapu ve formátu GPX nebo KML.