Čertův mlýn

Čertův mlýn Zdroj: Pozemník / Wikimedia Commons

Kolem Čertova mlýna na pomezí tří států

Vyražte na cyklovýlet malebnou krajinou česko-polsko-slovenského trojmezí. Nesmíte si nechat ujít otisk čertova kopyta na skalním útvaru Čertův mlýn a Muzeum Těšínska v Jablunkově. V parných dnech děti ocení koupaliště Amerika s tobogánem.

Nástupním i cílovým místem tohoto cyklovýletu je město Jablunkov.

Z Jablunkova vyjedeme po cyklotrase č. 6080 a přes hájovnu Pláňava a rozcestí Studeničný dojedeme do Jablunkovského průsmyku. V něm se napojíme na cyklotrasu č. 561 a Cyklotrack Trojmezí.

Cykloklub obtížnost 3Cykloklub obtížnost 3|Reflex.cz

Délka: 37 km

Převýšení: cca 1050 metrů

Doporučené kolo: trekové nebo horské (MTB), méně vhodné pro croozery

Přes Pulgruň a Markov dojedeme do Hrčavy, kde odbočíme vpravo na žlutou turistickou značku (TZ) po které dojedeme na trojmezí tří států – Polska, Slovenska a Česka. Z trojmezí se vydáme po zelené TZ do polské Jaworzynky, ve které odbočíme vlevo a po žluté TZ pojedeme přes Klimasy k rozcestí Na Dílku a do Komorovského Grúně.

V Komorovském Grúni se napojíme na červenou TZ, po které projedeme přes Girovou do Širokého. Zde odbočíme vpravo na zelenou TZ, mineme chatu Polanka a když se napojíme na cyklotrasu č. 6086, vydáme se po ní vpravo, směrem na Písek. V Písku odbočíme vlevo na cyklotrasu č. 56, po které se vrátíme zpět do Jablunkova.

Zobrazit místo Jablunkov na větší mapě

Stáhněte si mapu ve formátu GPX nebo KML.