Kreativci pod (vlastním) drobnohledem

Reklama je součást téměř všech mediálních projevů, Češi si na ni zvykli a na vizír se už dávno nezírá jako na zjevení z jiného světa. Zesměšňování duchovního obsahu reklam dokonce už nebaví ani fejetonisty. Zatímco většinu lidí z "cílových" skupin reklama otravuje (a přitom samozřejmě, byť "proti jejich vůli", ovlivňuje), je propagační tvorba předmětem více méně vážného přemýšlení a kritiky reklamních profesionálů. Věnují se jí marketingová periodika, v nichž se objevují recenze na kdejaký televizní spot nebo billboardovou kampaň. Hodnotí se, kritizuje a chválí, tvoří se TOP žebříčky. Celý svět hodnocení reklam zvenčí připomíná oblast jakékoli jiné kritiky. S malou výhradou. Kritikou reklamy se zabývají hlavně sami její tvůrci nebo šéfové produkujících agentur.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!