nahoru

OČIMA C. H.

Cyril Höschl 31. srpna 2007 • 11:00

Vážený pane doktore! Obávám se, že potřebuji odbornou péči. Jako psychiatr-amatér jsem si diagnostikoval maniodepresívní stavy, bohužel ale nemám tak dlouhou periodu mezi těmito stavy, jak je popisováno v literatuře. Dívám se třeba na Otázky V. Moravce a po vyjádření jednotlivých hostů se mi velmi mění nálada - chvíli bych páchal sebevraždu (nebo ještě lépe vraždu), motá se mi hlava, chce se mi zvracet a mám temno před očima. Poté vystoupí jiný host a já propadám záchvatům smíchu, euforického a zničujícího. Bohužel se mi to stává častěji a častěji, dokonce i při projevech spousty současných velikánů duše a těla. Lze to léčit například zvýšenými dávkami prothiadenu nebo čtením Čtyřlístků? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem B. PEŠEK

Premium

Přečtěte si pokračování článku s předplatným Premium

Získejte neomezený přístup již od 49 Kč měsíčně