Na první pohled se plynová verze neliší od běžných octavií. Že jezdí na CNG, prozradí až štítky s nápisy G-Tec.

Na první pohled se plynová verze neliší od běžných octavií. Že jezdí na CNG, prozradí až štítky s nápisy G-Tec. Zdroj: Petr Homolka

Všeobecná představa o smrtelném nebezpečí v podobě unikajícího zemního plynu v uzavřených garážích je mylná. CNG je bezpečnější než klasická fosilní paliva.
Dynamika motoru 1.4 TSI je navzdory vyšší hmotnosti  provedení G-Tec stále plně dostačující
Interiér se takřka v ničem neliší od běžného modelu. Rozdíly najdeme pod plechy.
Analogový ukazatel stavu plynu (vlevo) doplňuje informace o celkovém a částečném (na CNG a benzín) dojezdu v palubním počítači
4
Fotogalerie

Škoda nejezdit na plyn

Alternativní pohony a paliva hrají v dnešní době čím dál větší roli. Nejen rostoucí cena benzínu a nafty, ale i tlak na co nejnižší spotřebu a s ní související emise CO2 mají za následek, že se i na českých silnicích začínáme potkávat s hybridy nebo auty na stlačený zemní plyn, tedy CNG.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!