Nízká příď napomáhá aerodynamice, součinitel odporu klesl na 0,28. Designový styl Under Priority působí nadčasově.

Nízká příď napomáhá aerodynamice, součinitel odporu klesl na 0,28. Designový styl Under Priority působí nadčasově. Zdroj: Archív

Dominantou zádi jsou velkoplošné svítilny ve stylu Hyundaie i30. Japonci vsadili na hranatější styling.
Z boku je dobře vidět vysoký plechový ponton a zaoblená střecha. Snížení těžiště o 40 mm zlepšilo jízdní vlastnosti.
Japonci si potrpí na detaily, v tomto případě krásně tvarované kryty zrcátek a integrované blikače
Světlomety přecházející do  masky chladiče připomínají minulé Subaru Impreza nebo Hondu Civic
4
Fotogalerie

Má se konkurence začít bát?

Základní provedení aurisu druhé generace dostanete za 329 900 korun, o deset tisíc levněji než Golf VII 1.2 TSI/63 kW. Vzhledem k rozsáhlé sériové výbavě japonce a situaci v nižší střední třídě je to skvělá cena.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!