nahoru

Proč nechodíme na Odcházení

5. května 2011 • 00:15
Odcházení
Odcházení
• foto: 
Archív

Tento týden zahajuje kulturní sekce Reflexu občasnou spolupráci s agenturou bleskových výzkumů veřejného mínění Approximate Truth, a. s. S její pomocí chceme přestat chodit kolem horké kaše a exaktně, koláčoidně, pojmenovat příčiny nevysvětlitelných záhad české kultury, jež intelektuálové halí do clony analýz a cizích slov. Nepravidelný cyklus nešlo začít jinak než otázkou, kterou jsme za vás prostřednictvím agentury položili pestrobarevnému vzorku české populace: Jak je možné, že na snímek Odcházení, jenž měl reklamu srovnatelnou s hollywoodskými filmy, PŘIŠLO POUZE 37 TISÍC LIDÍ? Vždyť šlo o film pana Havla, proboha.

Premium

Přečtěte si pokračování článku s předplatným Premium

Získejte neomezený přístup již od 49 Kč měsíčně


Diskuse ke článku