Výhody hybridu se naplno projeví především ve městě, proto klidně můžete sáhnout po CR-V s pohonem pouze předních kol. Jeho cena začíná na 769 900 Kč.

Výhody hybridu se naplno projeví především ve městě, proto klidně můžete sáhnout po CR-V s pohonem pouze předních kol. Jeho cena začíná na 769 900 Kč. Zdroj: Ondřej Lilling

Kabina vypadá jako v běžné Hondě CR-V. Samočinná převodovka s fixním převodovým poměrem se ovládá tlačítky na středovém panelu.
Místo otáčkoměru můžete sledovat škálu informující vás o výkonu hybridní soustavy, respektive o síle dobíjení Li-ion akumulátoru (nahoře)
Jestli japonské automobilky někde v posledních letech zaspaly, jsou to multimédia. Ta v hondě nejsou zrovna moc intuitivní ani vyspělá. Umějí však vše potřebné (i navigaci).
Kapacita baterie je pouze 1,3 kWh, v případě čistě elektrické jízdy tak zvládnete jen několik kilometrů. V praxi proto spíše využijete spolupráce elektromotoru se čtyřválcem.
4
Fotogalerie

Myšlenky na budoucnost

Honda u svého veleúspěšného modelu CR-V skrečovala diesely, místo nichž přichází s podobně úsporným hybridem, se kterým hodlá zatopit i konkurenční Toyotě.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!