Kulisa závodiště Dubai Autodrome může být strhující, jen je třeba počkat na správné světlo a na pád „mlhy“ z jemného písku. České Ferrari 488 GT3 bojuje s americkým speciálem Corvette GT3.

Kulisa závodiště Dubai Autodrome může být strhující, jen je třeba počkat na správné světlo a na pád „mlhy“ z jemného písku. České Ferrari 488 GT3 bojuje s americkým speciálem Corvette GT3. Zdroj: Martin Straka

Šéf Scuderie Praha Racing  Ivo Horn v dialogu s mechanikem
Utahaní jako místní velbloudi v poušti a zároveň šťastní jako třetí v cíli okruhového maratónu: zleva Jiří Písařík, Matteo Malucelli a Josef Král, krotitelé pražského „Cavallino Rampante“
V šampionátu 24h Series se netankuje v boxech,  jak to známe z F1 či z 24h Le Mans. Na vyhrazeném  místě je několik stojanů jako na pumpě v běžném provozu a tam po celou dobu dlouhé závodní bitvy bojují mechanici. Třeba o volné čerpací místo. Jindřich Vrábek přískoky navádí české ferrari na správné místo.
Kolotoč zastávek v boxech pro střídání pilotů a výměnu kol je jedním z kouzel čtyřiadvacetihodinovek.  Někdy je to hodně narychlo, takže pilot, zde Matteo Malucelli, musí přiběhnout. České ferrari v Dubaji sjelo dvaadvacet sad pneumatik, jeden plášť stojí kolem deseti tisíc korun.
4
Fotogalerie

Ferrari na pískovišti

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!