Čekali jsme střílející bestii, objevili marketingového génia!

Čekali jsme střílející bestii, objevili marketingového génia! Zdroj: Zbyněk Pecák

A pak to koplo a já měl od dalekohledu díru v obočí
Paní Michaela se vyfotila beze zbraně se lvem, kterého zastřelil někdo jiný, a desetitisíce lidí podepsalo petici, aby už nestřílela lvy...
Ano. Po střele s řízeným rozpadem zbude v tvrdé prasečí hlavě díra, do které se strčí hůl.
Paní Michaela se nevěnuje vraždění lvů, ale myslivosti stejně jako 60 000 jiných spoluobčanů
Já si nemůžu pomoct, ale žena s puškou  pro mě má nádherný sexuální náboj...
6
Fotogalerie

Zabiják v sukních

Předběžným zjištěním této reportáže je, že mnoho novinářů trpí slabomyslností. Dále: desítky tisíc lidí po celé Evropě jsou ochotny podepsat petici, aby vám úřady zakázaly dělat, co vůbec neděláte. A třicet tisíc lidí podepíše petici, aby vám zrušili profil na Facebooku, protože na něm zveřejňujete fotky, které nemáte, a tudíž ani nezveřejňujete. Výsledkem toho všeho je, že firma prodávající safari do Afriky, pro kterou děláte marketing, má celoevropskou reklamu v hodnotě miliónů korun.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!