Tvary Fiatu 124 Spider jsou mimořádně působivé. Do rychlosti zhruba 120 km/h je v kabině příjemně, při vyšší to ale již začíná docela foukat. Pomohl by plnohodnotný větrolam, který žel chybí.

Tvary Fiatu 124 Spider jsou mimořádně působivé. Do rychlosti zhruba 120 km/h je v kabině příjemně, při vyšší to ale již začíná docela foukat. Pomohl by plnohodnotný větrolam, který žel chybí. Zdroj: Ondřej Kroutil

Při tomto pohledu je odlišnost od MX-5 méně výrazná. Zavazadelník pojme bez ohledu na to, zda je střecha dole, či nahoře, 140 litrů.
Tvary Fiatu 124 Spider jsou mimořádně působivé. Do rychlosti zhruba 120 km/h je v kabině příjemně, při vyšší to ale již začíná docela foukat. Pomohl by plnohodnotný větrolam, který žel chybí.
Střecha se ovládá výhradně manuálně a ničemu to nevadí. Celý mechanismus je vyřešen geniálně jednoduše. Fiat 124 Spider ale nemůže mít pevnou nasazovací střechu, takzvaný hardtop.
 V kabině se sedí extrémně nízko, doslova za prahy karosérie. Tvarování sedadel není tak sportovní, jak možná někteří očekávají.
Angličané jsou dost hákliví na to, když jejich idoly jezdí v automobilech cizích značek. Tak to bylo i s populární princeznou z Walesu, která nakonec vše vyřešila tím, že německý vůz dala do dobročinné aukce, a to už necelý rok poté, co jí ho dealer Dovercourt Audi ze St Johns Wood dodal. Dlužno ovšem podotknout, že Lady Di měla ingolstadtských modelů vícero…
6
Fotogalerie

Trochu dražší transplantace srdce

Po 31 letech vrací Fiat do své nabídky model
124 Spider. Technicky sice vychází z nejnovější Mazdy MX-5, avšak třeba motory má italské a totéž můžeme částečně říci o designu karosérie.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!