Richard Balous  inicioval nedávné protestní Týdny neklidu v čele s Vojtou Dykem, Jiřím Bartoškou, Karlem Steigerwaldem a dalšími umělci. Na otázku, jak po čase hodnotí jejich dopad, odpovídá: „Samozřejmě pozitivně. Díky našim přátelům na Facebooku nasdílelo akci přes třicet tisíc lidí, milión lidí to vidělo a nikdo mě nepřesvědčí, že to neovlivnilo jednání v Senátu. Dali jsme La Fabriku k dispozici studentům a celá akce nyní pokračuje besedami pod názvem Dlouhý stůl/Názorování, kde hlavní slovo přebrala mladá generace.

Richard Balous inicioval nedávné protestní Týdny neklidu v čele s Vojtou Dykem, Jiřím Bartoškou, Karlem Steigerwaldem a dalšími umělci. Na otázku, jak po čase hodnotí jejich dopad, odpovídá: „Samozřejmě pozitivně. Díky našim přátelům na Facebooku nasdílelo akci přes třicet tisíc lidí, milión lidí to vidělo a nikdo mě nepřesvědčí, že to neovlivnilo jednání v Senátu. Dali jsme La Fabriku k dispozici studentům a celá akce nyní pokračuje besedami pod názvem Dlouhý stůl/Názorování, kde hlavní slovo přebrala mladá generace. Zdroj: Nguyen Phuong Thao

Ředitel hledá ředitele

Seděli jsme s Richardem Balousem v jeho La Fabrice ve třech – ještě s Karlem Steigerwaldem, jehož hra Horáková, Gottwald tento továrně divadelní prostor takřka před deseti lety otevřela. Jak dnes přemýšlí muž, který bez veřejných peněz vybudoval v pražských Holešovicích originální kulturní stánek, a kam se jeho divadlo od Steigerwaldových dob posunulo?

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!