Automobilky klasický sport jen nesponzorují, ale pomáhají i jinak. Lyžaři například v jejich aerodynamických tunelech trénují postoj, bobisté si u nich nechávají vyvinout své boby a stranou nezůstávají ani cyklisté. Třeba britský paralympik David Stone, jenž v Rio de Janeiru zkouší štěstí se svou tříkolkou vytvořenou za pomoci japonské značky Nissan. Jeho náčiní kupříkladu využívá titanovou slitinu, kterou byste jinak našli na výfuku supersportovního Nissanu GT-R Nismo.

Automobilky klasický sport jen nesponzorují, ale pomáhají i jinak. Lyžaři například v jejich aerodynamických tunelech trénují postoj, bobisté si u nich nechávají vyvinout své boby a stranou nezůstávají ani cyklisté. Třeba britský paralympik David Stone, jenž v Rio de Janeiru zkouší štěstí se svou tříkolkou vytvořenou za pomoci japonské značky Nissan. Jeho náčiní kupříkladu využívá titanovou slitinu, kterou byste jinak našli na výfuku supersportovního Nissanu GT-R Nismo. Zdroj: Petr Homolka

Ergonomie ctí tradice koncernu Volkswagen. Čalounění s hnědou alcantarou je standard pro linii Xcellence.
Jízdní vlastnosti ateky těží z tužšího podvozku. Řízení je vcelku přímé, příliš informací od kol však neposkytuje, což už je dnes kolorit.
2
Fotogalerie

Leon v pohorkách

Španělská novinka v podobě kompaktního
SUV Ateca vzhledově vychází z úspěšného modelu Leon. Proti němu však disponuje vyšší světlostí a celkově volnočasovým charakterem.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!