Jestli nám nějaké partie přijdou problematické, jsou to ty zadní s rozměrnými světly

Jestli nám nějaké partie přijdou problematické, jsou to ty zadní s rozměrnými světly Zdroj: Archív

Vitaru S od zbytku modelové řady odlišuje například jiná maska chladiče nebo tmavě lakované sedmnáctipalcové ráfky
Novinka se vydařila: skvěle táhne a spokojí se i s méně než 6,5 l benzínu na 100 kilometrů
Převážně tvrdé plasty a jednoduchá estetika interiéru náročného klienta asi moc neuspokojí
Auta slavných Rod Hall – Ford Bronco : I když se Američané také zúčastňují Rallye Dakar a podobných podniků, jejich srdce bije pro „bezitinerářové“ závody zvané baja, pojmenované podle mexického státu Baja California. Muž na snímku se prvního z nich zúčastnil už v roce 1967, a to s Jeepem CJ-5. V roce 1969 už slavil vítězství s Fordem Bronco, který později několikrát změnil majitele, aby skončil zapomenut zavátý kalifornským pískem. Později byl ale nalezen, zrestaurován a zamířil do Off-road Motorsport Hall of Fame v Renu. Tam si jej Rod Hall loni vyzvedl, aby jej upravil a zamířil s ním na letošní Mexican 1000, což bude jeho padesátá tisícimílová baja v kariéře!
4
Fotogalerie

Suzuki Vitara S: Konečně s turbem

Po trochu lenivějším atmosférickém zážehovém čtyřválci o objemu 1,6 litru představilo Suzuki také novou čtrnáctistovku s přeplňováním o slušném výkonu 103 kilowatty.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!