Do žumpy za nimi nepolezu! | Reflex.cz
nahoru

Do žumpy za nimi nepolezu!

Milan Tesař7. února 2013 • 00:15
David Gaydečka a Marek Vocel, tak trochu jíní političtí marketéři. „Knížecí“ kampaň organizovali podobně jako rockový festival.
David Gaydečka a Marek Vocel, tak trochu jíní političtí marketéři. „Knížecí“ kampaň organizovali podobně jako rockový festival.
• foto: 
Jan Šibík

Už z fotografie je jasné, že kampaň Karla Schwarzenberga měli v rukách „jiní lidé“ nežli profesionální lobbisté a političtí marketéři. Do loňského roku měla tahle dvojka zkušenost hlavně s přípravou rockových koncertů, případně akcí k 20. výročí pádu železné opony. Přesto: nepodceňovat! Jakkoli se po porážce jejich dočasného zaměstnavatele vyrojily spekulace o diletantismu volebního štábu, když jsem těm chlapcům naslouchal, získal jsem pocit, že moc dobře věděli, co dělají.

Premium

Přečtěte si pokračování článku s předplatným Premium

Získejte neomezený přístup již od 49 Kč měsíčně


Diskuse ke článku

 

Nejčtenější komentáře
Články odjinud
Nejčtenější