David Gaydečka a Marek Vocel, tak trochu jíní političtí marketéři. „Knížecí“ kampaň organizovali podobně jako rockový festival.

David Gaydečka a Marek Vocel, tak trochu jíní političtí marketéři. „Knížecí“ kampaň organizovali podobně jako rockový festival. Zdroj: Jan Šibík

Do žumpy za nimi nepolezu!

Už z fotografie je jasné, že kampaň Karla Schwarzenberga měli v rukách „jiní lidé“ nežli profesionální lobbisté a političtí marketéři. Do loňského roku měla tahle dvojka zkušenost hlavně s přípravou rockových koncertů, případně akcí k 20. výročí pádu železné opony. Přesto: nepodceňovat! Jakkoli se po porážce jejich dočasného zaměstnavatele vyrojily spekulace o diletantismu volebního štábu, když jsem těm chlapcům naslouchal, získal jsem pocit, že moc dobře věděli, co dělají.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!