nahoru

Africký marketing

Jakub Zahradníček12. srpna 2010 • 00:15
Řeznictví Úžasná rodina má zavřeno – kozy došly
Řeznictví Úžasná rodina má zavřeno – kozy došly
• foto: 
Jakub Zahradníček

Marketingové příručky tvrdí, že dobře vybraný název fi rmy může ovlivnit její prosperitu a podpořit příliv zákazníků. Většina drobných živnostníků z Keni jistě o podobnou publikaci nikdy v životě ani nezavadila, přesto se pomocí vývěsního štítu snaží učinit ze svého obchůdku z vlnitého plechu světové centrum obchodu. Jejich někdy až bizarní nadsázky v mnohém předčí kreativitu malých českých podnikatelů, kteří přitom mají o pravidlech propagace nesrovnatelně bohatší zdroje informací.

Premium

Přečtěte si pokračování článku s předplatným Premium

Získejte neomezený přístup již od 49 Kč měsíčně


Diskuse ke článku