Pohled za kulisy jednoho z největších kabaretů v Evropě

Pohled za kulisy jednoho z největších kabaretů v Evropě Zdroj: Martin Straka

Pohled za kulisy jednoho z největších kabaretů v Evropě
Pohled za kulisy jednoho z největších kabaretů v Evropě
Pohled za kulisy jednoho z největších kabaretů v Evropě
Pohled za kulisy jednoho z největších kabaretů v Evropě
Pohled za kulisy jednoho z největších kabaretů v Evropě
20
Fotogalerie

Polonahé tanečnice a dřina: Nahlédli jsme za kulisy jednoho z největších kabaretů v Evropě

Čekáme, kdy na nás zpoza rohu vybafne Tom Cruise. Je to tu totiž trochu jako v Kubrickově filmu Spalující touha (Eyes Wide Shut). Všude půvabné ženy, siločáry sex-appealu nahusto. Šero, v němž musí všechno klapat na vteřinu. Tanečnice o nás naštěstí vědí, takže nejsme narušiteli jejich hájemství. Jsme v backstagi Royal Palace, jednoho z největších kabaretů Evropy.

S myšlenkou na hollywoodskou hvězdu a na režiséra Stanleyho Kubricka se kroutíme temným prostorem, z něhož umělkyně vbíhají do žáru lamp. Převlékají jeden kostým za druhým, aby okouzlily plné hlediště s tisícovkou křesel. Žádné nervy. Jen klid, lehkost a úsměvy.

„Vystupujeme šest dní v týdnu, někdy i častěji, hlavně před Vánocemi. Máme jednu show na celou sezónu, to si brzy na vysoké tempo, náročnou choreografii a na všechno, co k ní patří, zvyknete,“ říká Nathalie. Právě si upravuje blůzku a velikánskou zelenou paruku a na obrazovce s časomírou sleduje dění na placu. Ještě pohled velkých očí do zrcadla, poslední kontrola výrazného líčení a už běží ze šatny úzkými točitými schody k jevišti. Australanka, která spoluvytváří pestrou mozaiku účinkujících. Za domácí Francii je tu jedna jediná dáma, Audrey.

Royal Palace je, vedle pařížských podniků Moulin Rouge a Lido, jeden ze tří největších kabaretů Francie. Výjimečný je nejen polohou mezi loukami a lesy ve vesnici Kirrwiller, jež nemá obchod ani hospodu. Liší se ale rodinnou atmosférou.

Velkou reportáž a další fotografie z kabaretu Royale Palace najdete v novém tištěném Reflexu >>>

Reflex 22/2019Reflex 22/2019|Archív