Kategorie Bizár roku

Kategorie Bizár roku Zdroj: zlatylistek.cz

Kategorie Nejbizarnější slogan
Kategorie Nejbizarnější umístění
Kategorie Bizár roku
Kategorie Bizár roku
Kategorie Bizár roku
6
Fotogalerie

Zvolte nejbizarnější předvolební kampaň v unikátní anketě

Politici udělají pro své voliče v předvolebních kampaních kde co. Někdy je to až příliš. Tentokrát můžete i vy v anketě WTF kampaně hlasovat pro nejbizarnější předvolební kampaně letošního roku. 

Kandidát supermanem anebo batmanem, kandidátka v negližé, politická strana jako čistící prostředek anebo dobrý život na hřbitově. To je jen ukázka z perel letošních politických kampaní. Jejich bizarnost může veřejnost hodnotit v internetové anketě WTF kampaně, kterou pořádá Institut politického marketingu s podporou webu Médiář.cz.

"Rostoucí počet chytrých telefonů s foťáky a připojením k internetu vynesla na světlo světa – a hlavně na Facebook – skvosty politického marketingu, které jsme snad ani vidět nechtěli“, komentuje rozšíření bizarních počinů v letošních předvolebních kampaní Pavel Šíma, předseda Institutu politického marketingu.

"Anketou chceme upozornit na to, jak se politické kampaně nemají dělat a samozřejmě také pobavit. Je protipólem právě probíhající soutěže Zlatý lístek, ve které můžou kandidáti, volební týmy a agentury bojovat o titul nejlepší kampaň,“ dodává.

Až do 30. listopadu můžete hlasovat na internetu, a to v pěti kategoriích: nejbizarnější slogan, nejbizarnější umístění, nejbizarnější video z eurovoleb, nejbizarnější video z komunálních a senátních voleb a největší bizár roku.

Výsledky ankety budou vyhlášeny v průběhu prosince na webových stránkáchWTF kampaně.


Video z kategorie "Nejbizarnější video z komunálních a senátních voleb": 

Video z kategorie "Nejbizarnější video z eurovoleb":