Film Unfinished Business má skvělou reklamu. Nepovedené promo fotky
1
/
13
Přehled fotografií
Zavřít
Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“ zapózovaly stejně, jako kdyby fotili pro známou agenturu Shutterstock, která generuje zásadně nerealistické, barevně čisté a většinou ilustrační snímky.
|
Zdroj: adweek.com
Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“ zapózovaly stejně, jako kdyby fotili pro známou agenturu Shutterstock, která generuje zásadně nerealistické, barevně čisté a většinou ilustrační snímky.
|
Zdroj: adweek.com
Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“ zapózovaly stejně, jako kdyby fotili pro známou agenturu Shutterstock, která generuje zásadně nerealistické, barevně čisté a většinou ilustrační snímky.
|
Zdroj: adweek.com
Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“ zapózovaly stejně, jako kdyby fotili pro známou agenturu Shutterstock, která generuje zásadně nerealistické, barevně čisté a většinou ilustrační snímky.
|
Zdroj: adweek.com
Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“ zapózovaly stejně, jako kdyby fotili pro známou agenturu Shutterstock, která generuje zásadně nerealistické, barevně čisté a většinou ilustrační snímky.
|
Zdroj: adweek.com
Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“ zapózovaly stejně, jako kdyby fotili pro známou agenturu Shutterstock, která generuje zásadně nerealistické, barevně čisté a většinou ilustrační snímky.
|
Zdroj: adweek.com
Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“ zapózovaly stejně, jako kdyby fotili pro známou agenturu Shutterstock, která generuje zásadně nerealistické, barevně čisté a většinou ilustrační snímky.
|
Zdroj: adweek.com
Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“ zapózovaly stejně, jako kdyby fotili pro známou agenturu Shutterstock, která generuje zásadně nerealistické, barevně čisté a většinou ilustrační snímky.
|
Zdroj: adweek.com
Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“ zapózovaly stejně, jako kdyby fotili pro známou agenturu Shutterstock, která generuje zásadně nerealistické, barevně čisté a většinou ilustrační snímky.
|
Zdroj: adweek.com
Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“ zapózovaly stejně, jako kdyby fotili pro známou agenturu Shutterstock, která generuje zásadně nerealistické, barevně čisté a většinou ilustrační snímky.
|
Zdroj: adweek.com
Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“ zapózovaly stejně, jako kdyby fotili pro známou agenturu Shutterstock, která generuje zásadně nerealistické, barevně čisté a většinou ilustrační snímky.
|
Zdroj: adweek.com
Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“ zapózovaly stejně, jako kdyby fotili pro známou agenturu Shutterstock, která generuje zásadně nerealistické, barevně čisté a většinou ilustrační snímky.
|
Zdroj: adweek.com
Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“ zapózovaly stejně, jako kdyby fotili pro známou agenturu Shutterstock, která generuje zásadně nerealistické, barevně čisté a většinou ilustrační snímky.
|
Zdroj: adweek.com
Zavřít