Údajný umělec vystupující pod přezdívkou Epos 257 vyřízl z billboardů portréty Miloše Zemana a jeho tehdejšího prezidentského protikandidáta Karla Schwarzenberga. Ty zarámoval, vystavil a prodal. Prý za dva miliony korun.

Údajný umělec vystupující pod přezdívkou Epos 257 vyřízl z billboardů portréty Miloše Zemana a jeho tehdejšího prezidentského protikandidáta Karla Schwarzenberga. Ty zarámoval, vystavil a prodal. Prý za dva miliony korun. Zdroj: Epos257.cz

Údajný umělec vystupující pod přezdívkou Epos 257 vyřízl z billboardů portréty Miloše Zemana a jeho tehdejšího prezidentského protikandidáta Karla Schwarzenberga. Ty zarámoval, vystavil a prodal. Prý za dva miliony korun.
Údajný umělec vystupující pod přezdívkou Epos 257 vyřízl z billboardů portréty Miloše Zemana a jeho tehdejšího prezidentského protikandidáta Karla Schwarzenberga. Ty zarámoval, vystavil a prodal. Prý za dva miliony korun.
Údajný umělec vystupující pod přezdívkou Epos 257 vyřízl z billboardů portréty Miloše Zemana a jeho tehdejšího prezidentského protikandidáta Karla Schwarzenberga. Ty zarámoval, vystavil a prodal. Prý za dva miliony korun.
Údajný umělec vystupující pod přezdívkou Epos 257 vyřízl z billboardů portréty Miloše Zemana a jeho tehdejšího prezidentského protikandidáta Karla Schwarzenberga. Ty zarámoval, vystavil a prodal. Prý za dva miliony korun.
Údajný umělec vystupující pod přezdívkou Epos 257 vyřízl z billboardů portréty Miloše Zemana a jeho tehdejšího prezidentského protikandidáta Karla Schwarzenberga. Ty zarámoval, vystavil a prodal. Prý za dva miliony korun.
6
Fotogalerie

Blbostí jiných se dá skvěle živit, aneb jak vyříznout Zemana a Schwarzenberga a pak to prodat

Vyříznete portrét tváře z billboardu, obrázky z něj zarámujete a někdo, kdo si říká sběratel, to koupí za dva miliony. Všemu pak říkáte umění. Tento příběh popsal web Novinky.cz.

O co jde? Údajný umělec vystupující pod přezdívkou Epos 257 vyřízl z billboardů portréty Miloše Zemana a jeho tehdejšího prezidentského protikandidáta Karla Schwarzenberga. Ty zarámoval, vystavil a prodal. Prý za dva miliony korun.

„Chtěl jsem tyto portréty pojmout jako klasický výtvarný projev. A pojmout to hlavně po svém. U vyříznutého portrétu je důležitá emoce prázdného billboardu bez obličeje, pouze s těmito politickými slogany,“ popsal web Novinky.cz Eposova slova.

Že jde o prázdné blábolení je samozřejmě věcí takzvaného umělce. Otázkou je, proč si někdo něco takového koupí. To je fakt někdo odhodlán se dívat na prezidenta Zemana a předsedu TOP 09 Schwarzenberga? Pak má skutečně zvrácený vkus. Ale kupec tomu zcela jistě říká „výhodná investice“.