47. ročník

47. ročník Zdroj: Film Servis Festival Karlovy Vary

46. ročník
45. ročník
44. ročník
43. ročník
42. ročník
22
Fotogalerie

Kritici plakátu karlovarského filmového festivalu, ukažte se: jaký jeho předchůdce byl nejlepší?

Když Jiří Bartoška představil nový plakát k 47. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, objevily se rozporuplné reakce. Podle některých jsou jeho tvůrci ze Studia Najbrt mistry čistého a minimalistického designu, podle jiných je to jen samoúčelná provokace a nebo dokonce odfláknutá práce.

 

Nový plakát pro MFF v Karlových Varech od tradičních tvůrců ze Studia Najbrt (Aleš Najbrt, Jan Matoušek) vyvolal smíšené reakce. Zdá se, že převládají pozitivní hodnocení, ale někteří logo odmítají. Ani není nutné rozepisovat, co to způsobilo. Pokud vám plakát unikl, stačí se na něj podívat a pochopíte, oč jde. Jak na vás působí?

47. ročník47. ročník|Film Servis Festival Karlovy Vary

Karlovy Vary vysvobodila Česká televize. Ta krátce poté představila svá nová loga a pozornost veřejnosti se posunula k nim. Nepomohlo si tím ale Studio Najbrt, protože to je tvůrcem i loga ČT.

 

Na internetu se objevovaly různé vtípky na konto Varů a Najbrta. Jako například:

 

Bartoška volá Najbrtovi:
- "Nazdar draku, už máš hotovej ten plakát na letošní filmovej festival?"
- "Počkej Jirko, dokdy to mělo bejt hotový?"
- "No dneska máme tu tiskovku..."
- "Jasně, mám to tady ve Wordu, do dvou minut ti to pošlu mailem."

 

Objevovaly se i různé parodie:

Parodie na logo 47. ročníku KVIFFParodie na logo 47. ročníku KVIFF|Jan Kolář via Facebook

 

Jak ale podle vás vypadá ideální plakát pro Karlovy Vary? Možná ho najdeme v jeho historii. Udělali jsme galerii z dvaceti posledních plakátů MFF. Který se líbí vám? Kdy podle vás předvedlo Studio Najbrt lepší práci? Klikněte na tlačítko "to se mi líbí" u plakátu, který vám připadá jako nejlepší možná cesta.