Peníze a právníci. Na tom nejvíc vydělává Google | Reflex.cz
reklama
nahoru

Peníze a právníci. Na tom nejvíc vydělává Google

Miloš Čermák2. září 2011 • 14:02
Peníze a právníci. Na tom nejvíc vydělává Google
web
• foto: 
web

Co se stane, když do vyhledávacího řádku Googlu napíšete například slovo "pojištění"? Dostanete seznam odkazů na webové stránky, které by vám o pojištění měly nabídnout nejvíc informací. A pak rovněž takzvané "sponzorované odkazy", které jsou speciálně označené. Ty vás  zavedou na stránky těch, kteří za to zaplatili.

reklama

 

Ale není klíčové slovo jako klíčové slovo. "Pojištění" bude pravděpodobně dražší než "myš", a "myš" bude zase dražší než "kráva" (hlavně kvůli své plastové družce u počítače).  Firma WordStream zveřejnila žebříček nejdražších klíčových slov v angličtině. A s jakým výsledkem?
V pěti nejdražších klíčových odkazech jsou čtyři, které se nějak týkají financí (pojištění, půjčky, hypotéka, kredit), a pětici doplňují ... budete hádat? ... ano, právníci. Zde je celý žebříček deseti nejdražších klíčových slov v Googlu.

Ale není klíčové slovo jako klíčové slovo. "Pojištění" bude pravděpodobně dražší než "myš", a "myš" bude zase dražší než "kráva" (hlavně kvůli své plastové družce u počítače).  Firma WordStream zveřejnila žebříček nejdražších klíčových slov v angličtině. A s jakým výsledkem?

 

V pěti nejdražších klíčových odkazech jsou čtyři, které se nějak týkají financí (pojištění, půjčky, hypotéka, kredit), a pětici doplňují ... budete hádat? ... ano, právníci.

Zde je celý žebříček deseti nejdražších klíčových slov v Googlu.

  1. Insurance
  2. Loans
  3. Mortgage
  4. Attorney
  5. Credit
  6. Lawyer
  7. Donate
  8. Degree
  9. Hosting
  10. Claim

Více viz infografika:

 

Where Does Google Make Its Money? [ infographic ]



Diskuse ke článku

 

reklama
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře
reklama