Dívka s krucifixem

Dívka s krucifixem Zdroj: Profimedia.cz

Mají dívky z katolického prostředí orgasmus?

„Zdravím, moc se mi líbí devatenáctiletá dívka, která je ale z katolického prostředí a chodí každou neděli do kostela. Tak se chci zeptat, jestli má vůbec cenu něco zkoušet, jestli takové nábožensky orientované dívky mají normální sexualitu a orgasmus. Milan.“

 

 

Jak říká polské přísloví: „Dá-li Pán Bůh zdraví, i hříchy budou.“ Pokud tedy má Vaše vytoužená dívka v pořádku pohlavní orgány, existuje zde vysoká pravděpodobnost, že s Vámi bude schopna nejen normálně souložit, ale i dosáhnout orgasmu.

 

Jak ale jistě tušíte, katolickým dívkám jsou od mládí vtloukána mnohá iracionální pravidla o tom, jak by se měly chovat. A tuším, že je to právě šesté přikázání, které katolickým dívkám zakazuje mít sex mimo manželství. Je tedy možné – i když v devatenácti letech již snad dosti nepravděpodobné –, že Vámi vytoužená dívka ještě tzv. nepřičichla k životu, a bude se tedy sexu s Vámi vehementně bránit.

 

 

Protože však sociologické průzkumy i zkušenosti lidí, kteří mají katolické věřící mezi svými přáteli, ukazují, že šesté přikázání nedodržuje v katolické obci téměř nikdo, dovoluji si Vás v namlouvání Vámi vytoužené dívky určitě povzbudit.

 

Ono Vám to svádění možná ani nedá mnoho práce. Jak je totiž zobrazeno v polském kontroverzním hraném dokumentu „Galerianky, dívky z nákupních center“ režisérky Katarzyny Roslaniecké, katolické dívky mají k sexu tak kladný vztah, že ho rády provozují i jen za nákup značkového oblečení. Dalším hezkým příkladem kladného vztahu mládeže z katolického prostředí k sexu nechť je loňská aférka, kdy se v jedné polské škole přišlo na to, že spolu patnáctiletí dospívající provozovali skupinový sex tak náruživě, až z toho několik dívek otěhotnělo, problémem však bylo, že nevěděly s kým.

 

Usuzuji tedy, že můžete být naopak překvapen, že Vaše vyvolená už nebude panna. A pokud Vaše milá přece jen pannou bude a Vy budete jejím prvním milencem, věřte, že platí staletími prověřená zkušenost, která praví, že dívka je počestnou katoličkou jen do okamžiku, než pozná svůj první orgasmus. Neboli slovy romantického básníka Heinricha Heina: „Bůh odpustí, je to ostatně jeho řemeslo.“

ALEX DOLEŽALOVÁ HROUZKOVÁ

 

 

 

Vážený Milane, záleží na tom, jaké názory Vaše vyhlédnutá skutečně má. V katolické církvi je mezi věřícími široká škála lidí, od pevně přesvědčených a silně věřících, již všechno zachovávají, jak jim to církev říká, přes silně věřící, kteří mají o některých věcech své pochybnosti a řeší je, jak umějí, až po zcela formální návštěvníky kostelů. Katolička by skutečně podle morální nauky církve neměla mít pohlavní styk s nikým, kdo není její manžel. Toto přesvědčení nemusíte sdílet, nejspíš se vám ale stane i to, že ona nebude sdílet to Vaše. Vy můžete mít pocit, že bloudí ve středověkých temnotách, ona zase, že vy se plížíte v temnotách rozvráceného světa. Můžete si tu debatu užít. Možná ale brzo prokoukne, že Vám nejde o spirituálně filozofickou debatu, ale o pohlavní styk, což by ji skutečně mohlo poněkud odradit. A kdybyste zoufale zvolal, proč s Vámi nechce spát, třeba byste se dozvěděl, že prostě proto, že je to dobrovolné a ona se tak rozhodla.

 

Jen bych těm, kdo mají katolictví za ponurou stoku pověr, připomněl, že to bývají tradičně katolické země, které jsou považovány za místa radosti ze života: Itálie, Francie, Španělsko. Porovnejte si to se dvěma nejateističtějšími místy v Evropě: bývalou NDR a Českem. Víno, ženy a zpěv, to jsou spíše atributy katolických krajů než chladného protestantského severu. To jen na okraj Vašeho dotazu, jestli katolička může mít orgasmus. Je to asi stejná otázka, jako jestli ateistka může mít orgasmus a ateista erekci. Orgasmus mohli mít jistě i Lenin a Naděžda Krupská stejně jako Panna orleánská, náboženství bych do toho netahal.

 

 

Pokud je to silně věřící slečna, u níž je její postoj k sexu i součástí jejího vidění světa, měl byste to respektovat a najít si na souložení někoho jiného. Tlačit na něčí svědomí a duši kvůli Vašemu orgasmu a tělu není správné. Ani kdybyste si to racionalizoval jako šíření osvěty a své lůžko považoval za jakési agitační středisko volné myšlenky. Pokud zjistíte, že má slečna názory jiné než přísně katolické, můžete to „zkusit“.

 

O sexuálním chování mladých českých katolíků nejsou žádné relevantní informace. Seriózní průzkum na toto téma si nepamatuji. Něco o tom vědí zpovědníci. Aniž bychom zabíhali do detailů, dá se říci, že sexuální praxe katolické mládeže není tak vzorná, jak by si církev přála, ani tak odvázaná, jak si lidé žijící v ateistickém temnu myslí. Osobně považuji oficiální morálku církve, pokud jde o sex, za tristní záležitost a prostor velkých deformací. I proto, že se tam ohledně některých věcí kladou nesmyslné otázky a na ty se dají dát jen nesmyslné odpovědi. Rozumné je na církevní morálce neustálé tvrzení, že sex a lidské vztahy se nedají a nemají oddělovat, na což různé ateistické příručky vyhlášených sexuologů zapomínají a sex redukují na tělocvik.

JAN JANDOUREK