Nová kampaň

Nová kampaň Zdroj: YouTube.com

Mrtvý pes a bezhlavý člověk: Nová kampaň má zabránit přidržování dveří v metru

Dobíháte na metro a nějaký dobrák vám podrží dveře, abyste v poslední chvíli mohli naskočit do vagónu. Přesně proti takovým situacím, které mohou způsobovat zranění nebo technické potíže, se snaží v Británii varovat klip s názvem „Nebuďte šílení a používejte mozek“.

Když vám přímo před očima prosviští metro, které jste nutně potřebovali stihnout, často ani nenacházíte sprosté slovo, které by dokázalo vystihnout vaše rozhořčení. A právě proto, že znáte ten pocit, kdy byste nejraději něco rozsekali na kousky, dokážete pomoct podobnému ubožákovi, který vyšel z domova o chvilku později, než měl.

 

 

Ale právě v ten okamžik, když si myslíte, že vykonáváte dobrý skutek, pěkně hýbete žlučí dopravním podniků. Bránění zavření dveří totiž způsobuje nejen znatelné zpoždění souprav, ale také spoustu poruch. „Tyto incidenty způsobují různá narušen a každý rok nás stály už spoustu peněz na opravy,“ vysvětlila ředitelka zákaznických služeb DB Regio Sharon Kelly pro metro.co.uk. Dodala také, že těchto případů je opravdu nespočet.

Aby se omezilo zpoždění souprav a dalším problémům, rozhodli se tedy vyrukovat s bezpečnostní kampaní, která má také upozornit na skutečnost, že je při takovém jednání i velká pravděpodobnost úrazu. Samozřejmě je vše znázorněno s velkou nadsázkou. V animovaném klipu s názvem „ Nebuďte šílení a používejte mozek“, totiž například panáčkovi useknou dveře hlavu. Odradil by vás tenhle spot?