nahoru

Škrcení páskem a kabelka na hlavě: Nejpříšernější reklama tohoto roku pochází z Bejrútu

Marek Kolman25. června 2013 • 10:50
Škrcení páskem a kabelka na hlavě: Nejpříšernější reklama tohoto roku pochází z Bejrútu
foto: ritakml.info

Libanonský návrhář kabelek a bot Johnny Farah si myslí, že nejlépe na své zboží upoorní reklamou, kde muž škrtí ženu páskem. 

Reklamy na oděvní značku designéra, který mimochodem v devadesátých letech navrhoval i kabelky pro takové labely jako je Dona Karan New York, vypadají jako upoutávka na domácí násilí.

Přitom mají však oslavovat spolupráci Johnnyho Faraha s fotografem Joem Kesrouanim. Zvláštní oslava, která vyvolává spíše znechucení, teď oblažuje řidiče v Beirútu, protože se objevuje na billboardech okolo silnic.

Johnny Farah

Fanoušci sadomaso reklam si při pohledu na Johnnyho Faraha a jeho škrcení páskem možná vybaví podobně stylizovanou reklamu výrobce obleků Duncana Quinna. 

Johnny Farah

Marek Kolman


Klíčová slova: rxrx, marekkolman



Diskuse ke článku

 

Kurzy měn
26,010
22,130
28,500
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře