Internetový adresář Reflexu č. 31

Dávat v adresáři tip na jeden obrázek je poněkud rozmařilé... Hodně zvláštní hra s vynikající úvodní animací. V posledním týdnu byly zveřejněny vyšetřovací zprávy týkající se terorismu a útoků v roce 2001. Pamatujete na skořápkáře? Bojíte se, kam až může dojít sbírání osobních údajů, byť nikoliv pro vládní, ale komerční účely? Jednoduchá, ale chytlavá hra.

Dávat v adresáři tip na jeden obrázek je poněkud rozmařilé, formulář vyhledávače Google "vzor 1960" je ovšem tak dobrou a chytrou parodií, že si to zaslouží. Všimněte si zároveň malé větičky vpravo dole: "Toto je parodie a nemá nic společného s firmou Google." To je zase typická Amerika "vzor současnost".


http://fury.comhttp://img.reflex.cz/static/old_reflex/weblog/google_circa_1960.jpg



Hodně zvláštní hra s vynikající úvodní animací. Hlava malé holčičky se promění v balónek a ten uletí. Pomůžete jí ho najít?


http://www.geocities.jp/d_tsuma/fcbl.html



V posledním týdnu byly zveřejněny vyšetřovací zprávy týkající se terorismu a útoků v roce 2001. Dejte si pro osvěžení malou dávku velkého amerického patosu.


http://www.caldavid.com/911/911.swf



Pamatujete na skořápkáře? Pokud by ještě v ulicích byli, pak by tato hra byla skvělým trenažérem. Jedině s tím rozdílem, že počítač nepodvádí. Nebo ano? Kdo se dostane do páté úrovně a dál, má oči jako ostříž.


http://www.juno.dti.ne.jp/~logicp/program/8up/8up.swf



Bojíte se, kam až může dojít sbírání osobních údajů, byť nikoliv pro vládní, ale komerční účely? Představte si: jedete domů autem a mobilem si objednáváte pizzu. Dvojitou s masem. "Musíte zaplatit přirážku," řekne milý dívčí hlas. "Jakou přirážku?" divíte se. "Za zdravotní rizika. Mám tu informaci o tom, že máte příliš vysoký tlak a vysokou hladinu cholesterolu." Dívka vidí na monitoru i to, že trpíte také ekzémem a impotencí, ale to s pizzou nesouvisí, a tak o vašich dalších problémech taktně pomlčí. "Takových peněz?" podivíte se. "Přece nebudete škudlit. Vidím tady, že jste si nedávno koupil dovolenou na Havaji." A tak dále. Aneb podívejte se, jak působivě a chytře se dá dělat propagandistický web.


http://www.aclu.org/pizza






Bojíte se, kam až může dojít sbírání osobních údajů, byť nikoliv pro vládní, ale komerční účely? Má to jediný chyták: vyhýbat se kolmo a vodorovně se pohybujícím malým modrým hajzlíkům, jejichž počet v každém kole přibývá.


http://www.fetchfido.co.uk/games/eskiv/eskiv.htm