Klient České spořitelny = hadr na podlahu | Reflex.cz
reklama
nahoru

Klient České spořitelny = hadr na podlahu

Jiří X. Doležal 30. ledna 2008 • 08:05
Klient České spořitelny = hadr na podlahu

Česká spořitelna zapojila do své reklamní kampaně špičkového českého fotbalistu. Je to dobrá reklama - citlivější klient z ní jistě vysoudí, že tento peněžní ústav zkope, co může. Byl jsem jedním z postižených...

reklama


V úterý 29. ledna mi přišel doporučený dopis. Prý si mám vyzvednout ve spořitelně, jíž jsem letitým klientem, kartu. Bylo mi to trochu divné, protože jsem o žádnou novou kartu nežádal a také moje stará karta dosud platí. I vydal jsem se do spořitelny zjistit, o co se jedná. Čekal jsem na přepážku čtyřicet minut - pobočka u nás, na Vítězném náměstí, byla našlapaná k prasknutí. Pak na mne konečně přišla řada, já ukázal dámě na přepážce dopis, co mi ráno přišel, a dáma vysvětlila, že to mě jen spořitelna upozorňuje na to, že má stará karta brzy, v březnu, propadne a že mi tudíž automaticky vystavili novou. A že pro ni dojde.
Po pár minutách se objevila s tím, že karta dosud není hotová a že mám přijít někdy po desátém únoru. Přesto, že mne dopis z rána toho dne výslovně vyzýval, ať si jdu kartu vyzvednout.
Tak nevím: Mám takovou smůlu, že na mne dopadl ojedinělý zkrat ve službách České spořitelny, nebo tento peněžní ústav už chápe klienta jen jako hadr na vytírání podlahy?

Jiří X. Doležal


reklama
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře
reklama