Zatopí nám Rocco?

ČSSD si najala drahou americkou konzultantskou firmu, jejíž image-makeři mají Jiřího Paroubka přesvědčit, že jestli do června neshodí pár (třicet) kilo a nepřestane se při televizních státotvorných projevech potit, nedá ČSSD společně s KSČM po volbách dohromady přesvědčivou parlamentní většinu potřebnou pro blaho „lidu této země“. Wow! Tomu konečně říkám sofistikovaná politika řeči těla místo trapných orálních klišé o ostravských kulích a shitech....

ČSSD si najala drahou americkou konzultantskou firmu, jejíž image-makeři mají Jiřího Paroubka přesvědčit, že jestli do června neshodí pár (třicet) kilo a nepřestane se při televizních státotvorných projevech potit, nedá ČSSD společně s KSČM po volbách dohromady přesvědčivou parlamentní většinu potřebnou pro blaho „lidu této země&#8220. Wow! Tomu konečně říkám sofistikovaná politika řeči těla místo trapných orálních klišé o ostravských kulích a shitech. V Lidovém domě se teď prý učí zacházet s antiperspiranty a kakaovými boby, které místo dozorčích rad polostátních podniků radši posílají do popelnicového politického odpadu, odkud aspoň do voleb nevybafnou. Přinejmenším do června jedna z méně depresivních zpráv!
Více depresivní zprávou ovšem je, že v případě populisty s autokratickými sklony a kulturou komunistického pohostinství, jakým Jiří Paroubek bezesporu je, nás s určitostí čekají ještě ošklivější parlamentní volby než obvykle. Na základě sociologických dat amerických profesionálů, kteří umějí obratně zneužít nižší národní vlastnosti (ne že by to pravice neuměla na základě tuzemských poradců také), musí ČSSD ukrást hlavně komunistické, protestní (ti co se rozhodují navzdory všemu a všem) nebo zcela pošahané (de facto oboje zmíněné) voliče, což zvlášť v extotalitních zemích, jako je stále Česko, nebývá vůbec sympatická cháska: milicionáři, estébáci, flákači či naštvaní důchodci, kteří chtějí ještě naposled zpackat život svým vnoučatům.
Podle podobných všelidových preferencí se zakrátko můžeme dočkat toho, jak volby rozhodnou například vyšoupnutí tradičních českých chlebíčků z regálů kapitalistických hypermarketů či příliš vysoká cena výčepní desítky padlé do rukou cizáků. I když: ne všechno musí být na podobně vedené kampani špatné. Už například vidím Jiřího Paroubka, jak na základě aktuálního výzkumu hřímá, že zatočí i s ruským krutem, který nás nyní trápí všechny. A nevěřte tomu v červnu!