nahoru

Vymáhání poplatků: Epizoda I

JAN POTŮČEK 24. května 2005 • 00:42

V pátek 13. května mi přišel e-mail z Kavčích hor: "Dobré odpoledne. Pro zajímavost posílám aktuální informaci od společnosti BSP - ad dluhy z poplatků: Během posledních tří dnů proběhlo zhruba 3800 kontaktů telefonem, osobně a e-mailem a z toho 25 výzev bylo uznáno neoprávněných, tj. 0,66 procenta. Zdraví Martin Krafl." Jak už asi čtenáři Reflexu vědí, firma BSP Lawyer Partners odkoupila od České televize veškeré dluhy koncesionářů, kteří se přiznali k vlastnictví televizního přijímače, ale v minulosti z různých důvodů přestali platit televizní poplatek.
Televize minulý týden rozeslala na půl miliónu adres dopisy s upozorněním na dluh a ještě týž týden se na ni snesla kritika od diváků, kteří poctivě platí, ale přesto po nich ČT chce uhradit dluh. Ten ale nijak blíže nespecifikuje. Domů vám zkrátka přijde dopis s informací o dlužné částce, a pokud chcete vědět víc,musíte si zavolat na zpoplatněnou linku s tarifem 38 korun za minutu. Mediální analytik Milan Šmíd si na internetové Louči všímá, že toto call centrum pro firmu BSP Lawyer Partners provozuje další společnost: ARKO Projekt Pavla Bydžovského.
"K čemu má ČT vlastní zaměstnance, když téměř na všechno si dnes bere externí firmy (stačí sledovat titulky pořadů)?" ptá se Šmíd. "To by byl takový problém sehnat brigádníky a posadit je k telefonu?" Myslím si, že nebyl. To si jen na Kavčích horách nechtějí vzít na triko pár set nepříjemných telefonátů. A bude hůř, až do terénu vyjede osvědčené britské vozidlo na odhalování nikdy nepřihlášených televizorů!

JAN POTŮČEK


Kurzy měn
25,250
20,460
28,650
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
Nejčtenější
Komentáře