Zácpy a fízlování

Zácpy a fízlování Zdroj: fotomontáž Jan Ignác Říha

Předjíždění stavebního stroje, který jede v opravovaném úseku, kde jsou zúžené jízdní pruhy, ani ne padesátikilometrovou rychlostí, a míjíte ho o centi­metry, chce mít každý co nejrychleji za sebou
Stát reaguje na tragický stav na naší největší dálnici. Na rozkopaných úsecích se rozhodl výrazněji kontrolovat řidiče.
Předjíždění stavebního stroje, který jede v opravovaném úseku, kde jsou zúžené jízdní pruhy, ani ne padesátikilometrovou rychlostí, a míjíte ho o centi­metry, chce mít každý co nejrychleji za sebou
D1 minulý pátek – provoz byl nezvykle plynulý a my jsme cestou z Prahy do Brna nabrali jen pětačtyřicetiminutové zdržení ve dvou uzavírkách
4
Fotogalerie

D1 – zácpy a fízlování

Nejstarší česká dálnice z Prahy do Brna se modernizuje od roku 2013. Momentálně je na ní pět uzavírek, v nichž je provoz sveden do dvou úzkých pruhů a rychlost snížena na osmdesátku. Letos k nim přibudou další tři. V těchto úsecích je v plánu měřit rychlost a pokutovat její překročení, jehož se podle odhadů dopouští víc než polovina řidičů. Už za pět dnů začnou radary měřit v prvním úseku, a sice u Ostrovačic před Brnem.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!