Svaz provozovatelů venkovní reklamy překryl minulý týden obří  billboardy s Tomášem Hudečkem. Důvod? Jsou přece sedmkrát větší,  než je maximální velikost, kterou pro billboardy – podle něj „hyzdící Prahu“ – současný primátor prosazuje, pošklebují se obchodníci s velkoplošnou reklamou.

Svaz provozovatelů venkovní reklamy překryl minulý týden obří billboardy s Tomášem Hudečkem. Důvod? Jsou přece sedmkrát větší, než je maximální velikost, kterou pro billboardy – podle něj „hyzdící Prahu“ – současný primátor prosazuje, pošklebují se obchodníci s velkoplošnou reklamou. Zdroj: Svaz provozovatelů venkovní reklamy

Co tím chtěl Jiří Janeček říci? A když jsme u toho, komu vlastně v ukrajinském konfliktu straní?
Jak to vypadá, když se řídí země jako firma, už víme. Ale řídit město jako špitál, což    slibuje ředitel motolské nemocnice  Miloslav Ludvík, to je novinka. Bude se povinně vstávat v šest?
Nové hnutí miliardáře Passera vsadilo na havlovské srdíčko, sympatické tváře a poezii
Známý ekologický buřič Matěj Stropnický vstoupil do kampaně s image sňatkového podvodníka a heslem registrovaného partnerství
Sociální demokrat na Uhelném trhu  v Praze 1.  No, nevolte ho, fešáka…
7
Fotogalerie

Hoši, co to zařídí

Přinejmenším od doby Stanislava Grosse a jeho sdělení, že to myslí upřímně, je zřejmé, že se politické billboardy v České republice staly příkladem (a také dokladem) myšlenkové vyprázdněnosti, banality a občas i čirého estetického nevkusu.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!