Co má veverka společného se skutečnými chlapy? Oplatky | Reflex.cz
reklama
nahoru

Co má veverka společného se skutečnými chlapy? Oplatky

Dita Ondrejková13. září 2012 • 10:51
Co má veverka společného se skutečnými chlapy? Oplatky
Oplatka pro skutečné chlapy
• foto: 
youtube.com

Veverka a mužství. Nebo chlapáctví, jak je libo. Že vám uchází souvislost? A co když k tomu ještě přidáme ořechy a hlavně sušenku? Nic? Tak to jste asi neviděli reklamu, která poslední dny brázdí televizní obrazovky a přesvědčuje nás, že spojení oříšky-čokoláda-oplatka vás utvrdí v pořádném chlapáctví.

reklama

 

Sexistických reklam není nikdy dost. Nemine rok a možná ani měsíc, aby se někde neobjevila nějaká s lechtivým podtextem. Loni v létě vedla v televizi vysílaná reklama pravých pindulín (pamatujete na laškovné ženy v domácnosti, zastřihující na zahrádce své "trávníky" a "keře"?), letošní podzim, zdá se, tady máme něco pro dokonalého chlapa.

 

Narcistická veverka za mohutným stolem vypráví vyklepanému chlápkovi Karlovi o díře na trhu. A tím jsou, světe div se, oplatky pro skutečné chlapy. V případě "pindulín" bylo spojení s dokonale vyholeným tělem pochopitelné ... ale dokonale velké ořechy v oplatce a chlapáctví? Tvůrci reklamy zjevně při užití velkých ořechů pomýšleli na mužská varlata. Akorát, že nějak pozapomněli, pro jaký produkt to vlastně natáčejí reklamu.

 

 

Reklama na oplatky Lina (mimochodem, jméno je ženské) má tyto narážky na varlata a mužství, přitom výsledný produkt s ani jedním nemá žádnou souvislost. Nebo typický chlapák schovává doma pod polštářem pořádně velké ořechy, aby své mužství potvrdil?

 

A naprosto zavádějící je použití veverky, či spíše veverčáka, jako vynálezce onoho produktu pro pořádné chlapy. Ano, je to vynalézavý lesní hlodavec známý svou hyperaktivitou, ale že by to byl zrovna chlapák? Vždyt veverka obecná je opět ženského rodu! Možná, že se nám tvůrci snažili naznačit, že pořádný muž má energie na rozdávání.

 

Suma sumárum, reklama obsahuje řadu sexistických podtextů a to včetně hlavního sloganu kampaně. Otázkou je, jestli je opravdu sex tím, co dobře prodá čokoladávou oplatku plnou velkých ořechů.

 

Dita Ondrejková


Klíčová slova: rxrxditaondrejkova



Diskuse ke článku

 

reklama
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře
reklama