Tohle prostě muselo přijít. Nové turistické logo Česka se stalo terčem parodií | Reflex.cz
reklama
nahoru

Tohle prostě muselo přijít. Nové turistické logo Česka se stalo terčem parodií

far28. června 2012 • 14:00
Tohle prostě muselo přijít. Nové turistické logo Česka se stalo terčem parodií
foto: OLoL – Křesťanská komunita Panny Marie Lurdské (Our Lady of Lourdes)

Agentura CzechTourism dnes představila nové turistické logo, kterým se bude Česko prezentovat v zahraničí. Okamžitě vznikla vlna parodií.

reklama

Teprve se ukáže, jestli lidé nové logo od studia Marvil, které si pohrává s facebookem zpopularizovaným anglickým slovesem like, přijmou. První reakce jsou ale hodně rozporuplné - část dává logu svůj "like", část reaguje s nezastíranými rozpaky. Pokud jste logo ještě nezahlédli, tak takto vypadá:

Oficiální materiály k novému vizuálnímu stylu

"Koncept like nabízí široké možnosti pro další využití," cituje tisková zpráva generálního ředitele agentury CzechTourism Rostislav Vondruška. Ani možná netušil, jak blízko je pravdy. Hravého principu loga a podtržené části slova se chopili internetoví uživatelé a vrhli se na tvorbu parodií. Však si to o ně docela koledovalo.

 

Prohlédněte si parodie v následující galerii:

 

Jak se vám oficiální logo líbí?

 

Anketa
Líbí se vám nové turistické logo České republiky?
ANO
31.8%
138
NE
68.2%
296

 

far


Klíčová slova: rxrxadamjavurekpetrvnoucek



Diskuse ke článku

 

reklama
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře
reklama