nahoru

Spása pro nerozhodné: oblečení má na sobě facebookové "lajky"

far7. května 2012 • 15:48
Spása pro nerozhodné: oblečení má na sobě facebookové "lajky"
foto: https://www.facebook.com/ceaBrasil

Brazilský obchod z řetězce C&A přišel se zajímavým experimentem: ramínka na sobě mají displej, který ukazuje, kolik "lajků" získalo dané oblečení na Facebooku.

Vtipná inovace, nebo slepá cesta? Obchod C&A v Brazílii se pustil do pozoruhodného experimentu. V rámci propagace prodeje před Dnem matek vymyslel netradiční propojení Facebooku a reálného zboží v prodejně.

 

Oblečení je zavěšené na ramínku, které má na sobě displej. Ten ukazuje, kolik lidí kliklo v aplikaci na facebookové stránce C&A na tlačítko "to se mi líbí". Potenciální kupec tak hned vidí, který kousek je obecně dobře přijímaný.

 

Samozřejmě je otázka, zdali to lidem pomůže při nákupu. Jedna věc je obecná popularita podle fotografie, druhá věc je pak fakt, jak vypadá oblečení na jeho novém majiteli. Celkové číslo od anonymního davu je navíc méně zajímavé než například reakce našich přátel.

 

Sociální sítě provokují představivost majitelů módních obchodů již delší dobu, takže jeden obchod se dříve snažil jít i touto cestou. Kupující se u nich mohl vyfotit s oblečením, které si chtěl koupit, a fotku umístit na svůj profil na Facebooku. Přátelé mu pak řekli, zda potenciální novou akvizici v šatníku schvalují či nikoli.

 

Jak vypadá novinka v módním obchodě:

 

far


Klíčová slova: rxrx, adamjavurek



Diskuse ke článku

 

Kurzy měn
25,640
21,740
28,700
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře