Cyklisté jsou fakt zoufalci, tvrdí australská pojišťovna v reklamní kampani mladým řidičům | Reflex.cz
reklama
nahoru

Cyklisté jsou fakt zoufalci, tvrdí australská pojišťovna v reklamní kampani mladým řidičům

Miloš Čermák22. září 2011 • 16:51
Cyklisté jsou fakt zoufalci, tvrdí australská pojišťovna v reklamní kampani mladým řidičům
cyklo
• foto: 
youtube

Australská Motor Accident Commision, která poskytuje povinné pojištění všem majitelům řidičských průkazů, naštvala cyklisty. A to hodně. Proč? Vzala si cyklisty jako "odstrašující příklad" do kampaně zaměřené na mladé řidiče.

reklama

 

Logika je jednoduchá: když budete porušovat pravidla silničního provozu, přijdete o řidičák a budete v háji. Či dokonce "v hajzlu", nebo ještě v mnohem horších místech, jak bychom asi lépe přeložili hlavní heslo kampaně: "Lose your licence and you´re screwed."
Netřeba dodávat, že se samozřejmě ozvali jak cyklističtí, tak i ekologičtí aktivisté. Argumentují tím, že ježdění na kole je naopak mnohem víc v pohodě a sexy, než popojíždět po městě autem a být neustále uvízlý v nějaké zácpě. Ale z opovržlivých pohledů teenagerech, dívajících se z okénka auta na dva nebohé ťulpase na dvojkole, to však moc nevyplývá.
Dotyčná pojišťovna je kontroverzními reklamami známa: v téže kampani je i klip dvou líbajících se milenců, kteří se líbají v taxíku, ale mladík zjevně rychle ztrácí vzrušení při pohledu na taxametr. A taky klip, ve kterých mladý fotbalista klopotně přelézá matku na sedadle pro řidiče, aby se neztrapnil před kámoši, že auto neřídí sám. Ostatně, předešlá kampaň téže pojišťovny měla slogan: “Don’t drive like a cock”. Přeložte si sami.

Logika je jednoduchá: když budete porušovat pravidla silničního provozu, přijdete o řidičák a budete v háji. Či dokonce "v hajzlu", nebo ještě v mnohem horších místech, jak bychom asi lépe přeložili hlavní heslo kampaně: "Lose your licence and you´re screwed."

 

Netřeba dodávat, že se samozřejmě ozvali jak cyklističtí, tak i ekologičtí aktivisté. Argumentují tím, že ježdění na kole je nejen zdravější a méně škodlivé pro životní prostředí, ale také mnohem víc v pohodě a sexy.

 

Zatímco se cyklisté ladně proplétají mezi auty, řidiči trčí naštvaní v zácpě. Ovšem opovržlivé pohledy teenagerek, které ve zmíněném klipu vrhají z auta na dva ťulpasy na dvojkole, tomu moc neodpovídají.

 

Dotyčná pojišťovna je kontroverzními reklamami známa: v téže kampani je i klip dvou milenců, kteří se líbají v taxíku, ale mladík zjevně rychle ztrácí vzrušení při pohledu na taxametr. A taky klip, ve kterých mladý fotbalista klopotně přelézá matku na sedadle pro řidiče, aby se neztrapnil před kámoši, že auto neřídí sám.

 

Ostatně, předešlá kampaň téže pojišťovny měla slogan: “Don’t drive like a cock”. Ale to si přeložte sami. A podívejte se na klip s cyklisty!

 



Diskuse ke článku

 

reklama
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře
reklama