Prokristapána, ti lidé na fotografii nemají hlavu! Nová móda si říká "horsemanning" | Reflex.cz
reklama
nahoru

Prokristapána, ti lidé na fotografii nemají hlavu! Nová móda si říká "horsemanning"

Miloš Čermák18. září 2011 • 11:14
Prokristapána, ti lidé na fotografii nemají hlavu! Nová móda si říká "horsemanning"
foto: youtube

Web se zase baví. "Planking" je pryč, místo "prkenných" fotografií přicházejí nové internetové mánie. Například "coneing", "stocking" nebo "horsemanning". Mají milióny fanoušků.

reklama

Vyfotit sám sebe jako prkno? To byla móda před šesti měsíci. V internetovém čase je to jako před půl stoletím. Teď budete "in", pokud se natočíte na video, jak popadnete zmrzlinu v konroutu ve fastfoodu za opačný konec, případně si zahrajete na modely či modelky z agenturních fotografií. Anebo se vyfotografujete bez hlavy.

 

O plankingu jsme v Reflexu psali, teď je řada na "coneingu". Přeloženo do češtiny to už tak hezky nezní, "prknování" a "kornoutování" vážně nejsou nijak sexy slova.

 

V čem "coneing" spočívá? Nemá cenu to popisovat, podívejte se na video. Stručně: muž přijede do drive-inu fastfoodové restaurace, objedná si zmrzlinu ... a když mu ji prodavač podává, tak ji popadne nikoliv za kornout, ale přímo za zmrzlinu. Nezní to vtipně? Ono to kouzlo spočívá v několikanásobném opakování.

 

 

Něco na tom bude, protože z "coneingu" se stala móda, která prý už děsí běžné prodavače. Na YouTube ostatně najdete videa, v kterých s řidičem prodavači vyjednávají a chtějí slib, že si zmrzlinu převezme "normálním" způsobem.

 

"Stocking" je naproti tomu neškodnou, ovšem rovněž oblíbenou zábavou. V čem tkví? Vyberete si fotografii z fotobanky iStockphoto. Obvykle jsou na nich hezcí lidé v různých více či méně nepřirozených situacích.

 

Jde o fotografie, které média používají pro ilustrační účely. A jaký je váš úkol? Co nejvěrněji vybranou fotografii napodobit. Zní to banálně, ale často to má velmi komický účinek. Ovšem jindy je zase výsledek lepší a hlavně uvěřitelnější než fotka na prodej.

 

 

A do třetice, "horsemanning" je na pohled drastickou, ve skutečnosti ovšem rovněž zábavnou kratochvílí. Jde o to, že dva lidé pózují na fotce tak, že to vypadá, že jeden z nich nemá hlavu, zatímco ten druhý tělo. Neboli připomínají legendárního bezhlavého jezdce, neboli "horsemana", odtud "horsemanning".

 

 

Shlédněte video, případně prozkoumejte fotografie z webu. Stačí otevřít Google, napsat do vyhledávacího řádku "horsemanning" a hledat rovnou mezi obrázky. Dobrý výběr najdete také například na webu Smosh. Podívejte se na ochutnávku v naší galerii.

 

 

Zkusíte něco z toho?

Anebo se vyfotografujete bez hlavy.
O plankingu jsme v Reflexu psali, teď je řada na "coneingu". Přeloženo do češtiny to už tak hezky nezní, "prknování" a "kornoutování" vážně nejsou nijak sexy slova.
V čem "coneing" spočívá? Nemá cenu to popisovat, podívejte se na video. Stručně: muž přijede do drive-inu fastfoodové restaurace, objedná si zmrzlinu ... a když mu ji prodavač podává, tak ji popadne nikoliv za kornout, ale přímo za zmrzlinu. Nezní to vtipně? Ono to kouzlo spočívá v několikanásobném opakování.
Něco na tom bude, protože z "coneingu" se stala móda, která prý už děsí běžné prodavače. Na YouTube ostatně najdete videa, v kterých s řidičem prodavači vyjednávají a chtějí slib, že si zmrzlinu převezme "normálním" způsobem.
"Stocking" je naproti tomu neškodnou, ovšem rovněž oblíbenou zábavou. V čem tkví? Vyberete si fotografii z fotobanky Stockingphoto. Obvykle jsou na nich hezcí lidé v různých více či méně nepřirozených situacích.
Jde o fotografie, které média obvykle používají pro ilustrační účely. A jaký je váš úkol? Co nejvěrněji vybranou fotografii napodobit. Zní to banálně, ale často to má velmi komický účinek.
A do třetice, "horsemanning" je na pohled drastickou, ve skutečnosti ovšem rovněž zábavnou kratochvílí. Jde o to, že dva lidé pózují na fotce tak, že to vypadá, že jeden z nich nemá hlavu, zatímco ten druhý tělo. Neboli připomínají legendárního nezhlavého jezdce, neboli "horsemana", odtud "horsemanning".
Podívejte se na video, případně prozkoumejte nejlepší fotografie v galerii.
Zkusíte něco z toho?Anebo se vyfotografujete bez hlavy.O plankingu jsme v Reflexu psali, teď je řada na "coneingu". Přeloženo do češtiny to už tak hezky nezní, "prknování" a "kornoutování" vážně nejsou nijak sexy slova.V čem "coneing" spočívá? Nemá cenu to popisovat, podívejte se na video. Stručně: muž přijede do drive-inu fastfoodové restaurace, objedná si zmrzlinu ... a když mu ji prodavač podává, tak ji popadne nikoliv za kornout, ale přímo za zmrzlinu. Nezní to vtipně? Ono to kouzlo spočívá v několikanásobném opakování.Něco na tom bude, protože z "coneingu" se stala móda, která prý už děsí běžné prodavače. Na YouTube ostatně najdete videa, v kterých s řidičem prodavači vyjednávají a chtějí slib, že si zmrzlinu převezme "normálním" způsobem."Stocking" je naproti tomu neškodnou, ovšem rovněž oblíbenou zábavou. V čem tkví? Vyberete si fotografii z fotobanky Stockingphoto. Obvykle jsou na nich hezcí lidé v různých více či méně nepřirozených situacích. Jde o fotografie, které média obvykle používají pro ilustrační účely. A jaký je váš úkol? Co nejvěrněji vybranou fotografii napodobit. Zní to banálně, ale často to má velmi komický účinek.A do třetice, "horsemanning" je na pohled drastickou, ve skutečnosti ovšem rovněž zábavnou kratochvílí. Jde o to, že dva lidé pózují na fotce tak, že to vypadá, že jeden z nich nemá hlavu, zatímco ten druhý tělo. Neboli připomínají legendárního nezhlavého jezdce, neboli "horsemana", odtud "horsemanning".Podívejte se na video, případně prozkoumejte nejlepší fotografie v galerii.Zkusíte něco z toho?

 



Diskuse ke článku

 

reklama
Nejčtenější komentáře
INFO.CZ
E15
Nejčtenější
Komentáře
reklama