Proč?

Proč? Zdroj: profimedia.cz

Podnikatelské baroko, evergreen východoevropského nevkusu.
Telefonování na záchodě se zdá být občas nutné, ale je to taky hnus, velebnosti. Blaník neblaník.
V jedné smíchovské restauraci dbají zřejmě víc na celebrity než na kuchyni. Povšimněte si personifikované edice alkoholu.
Guru Járu potrestalo několik zemí, ale pořád hodlá kázat svá moudra o odháčkování atd.
Jako by nestačilo, že čivavy jsou nevkusně přešlechtěné, jejich páníčci z nich ještě musejí dělat panenky.
5
Fotogalerie

Výzva Reflexu: Udávejte nevkus!

Co je hezké a co ošklivé? Dokážeme to ještě rozlišit, anebo jsme nad tím už mávli rukou a vzali na milost podnikatelské baroko, „vynalézavé“ vývěsní štíty na obchodech, valentýnskou výzdobu a bílé ponožky v sandálech?

Věříme, že ne. Protože si v redakci myslíme, že ohavnost a kýč by měly zůstat nesamozřejmostí, rozhodli jsme se jej fotit, upozorňovat na něj a dehonestovat. Budujeme kolekci snímků a galerii nevkusu. Připojte se k nám. Zvolte naši optiku, až půjdete městem anebo na výlet, sledujte baráky, které míjíte, ploty, zahrady, auta, obchody, oblečení a bonzujte kýč. Udávejte nevkus tím, že ho vyfotíte a pošlete na adresu nevkus@reflex.cz. My ty nejvypečenější příklady zveřejníme a oceníme.